Om u een nog betere service te geven, heeft LCL een online klantenportaal ontwikkeld: de LCL Service Desk. Deze beveiligde en persoonlijke webomgeving maakt het makkelijker om verschillende zaken aan te vragen bij het operations team van LCL.
Via de LCL Service Desk kunt u met uw persoonlijke account verschillende zaken aanvragen:
  • Toegang
  • Patches
  • Hands & eyes
  • Toegangsrapporten
  • Leveringen
Het klantenportaal biedt u een duidelijk overzicht van alle aanvragen op één plaats, en zorgt zo voor meer transparantie binnen uw bedrijf. De Service Desk toont u bovendien meteen welke informatie u bij de hand moet hebben voor een bepaalde aanvraag. Ten slotte bevordert het portaal ook een vlottere werking binnen het operations team van LCL.
Viktor D’Huys, ICT Manager van Group Joos, een drukkerij en digitale dienstverlener, ziet alvast de meerwaarde van de Service Desk in: “In plaats van aanvraagformulieren af te drukken, te ondertekenen en dan weer in te scannen om ze terug te sturen, kunnen aanvragen nu online afgehandeld worden via het platform. Dat maakt het een handige tool dat een vlottere werking in beide richtingen toelaat.”
De verschillende toepassingen van de Service Desk worden nu getest bij een aantal klanten. LCL bekijkt samen met hen wat er nog beter kan en welke toevoegingen nodig zijn. In de komende maanden wordt het platform verder uitgerold. Tegen eind 2017 moeten alle klanten gebruik kunnen maken van dit systeem.
Bij LCL blijven we eraan werken om u het leven makkelijker te maken!
 
Deel deze pagina: